ا
-
احمدی، شهناز
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
-
اخوان تفتی، مهناز
چالشهای تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بینفردی کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402]
-
استوار، نگار
فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
ب
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
پ
-
پورآقا رودبرده، فاطمه
تأثیرتوانبخشی شناختی رایانهیار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
ت
-
تقی زاده هیر، سارا
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
ج
-
جابریان، هادی
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
-
جاویدپور، مرتضی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402]
ح
-
حسینی، نرگسسادات
چالشهای تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بینفردی کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402]
-
حضرتی، یوسف
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
-
حمزه ای، حامد
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
ر
-
رستم اوغلی، زهرا
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 17-28]
ز
-
زارعی، فرشته
اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31]
س
-
سروآزاد صوفیانی، رقیه
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
-
سلحشور کورعباسلو، افسانه
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
-
سلمانی، علی
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر انسجام / سازشیافتگی خانواده و راهبردهای مقابلهای در والدین دانشآموزان دختر دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
ش
-
شارعی، آیسان
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر انسجام / سازشیافتگی خانواده و راهبردهای مقابلهای در والدین دانشآموزان دختر دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
-
شیخ الاسلامی، علی
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
-
شهبازی، سحر
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
ص
-
صالحی، محب
تأثیرتوانبخشی شناختی رایانهیار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
ع
-
علائی، سارا
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
غ
-
غفاری، مظفر
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
ف
-
فاضل، سپیده
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 17-28]
-
فتحی، محمد
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402]
ک
-
کاظم زاده، نگین
فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
-
کافی، سید موسی
تأثیرتوانبخشی شناختی رایانهیار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
م
-
محسن پور قره قاسملو، سجاد
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
-
میکائیلی، نیلوفر
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر انسجام / سازشیافتگی خانواده و راهبردهای مقابلهای در والدین دانشآموزان دختر دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
-
موسوی، سیده فاطمه
چالشهای تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بینفردی کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402]
ن
-
نخستین گلدوست، اصغر
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
-
نریمانی، آذین
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
-
نریمانی، محمد
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
-
نصیری گرمه چشمه، محمدرضا
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402]
-
نظرزاده گیگلو، سالار
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
-
نعمتی، شهروز
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
ی
-
یاریگرروش، محیا
اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد